WINNER of Festivali i 50 ne RTSH FINAL: Rona Nishliu – Suus (Eurosong 2012 Albania)

Rona Nishliu, who traded in her dread locks for a beehive, has won the 50th annual Festivali i Kenges — the Albanian national selection contest for Eurovision 2012. She’ll be singing “Suus,” which means “Personal.” Check it out and read the lyrics below.

“Suus” lyrics — Rona Nishliu (Albania, Eurovision 2012)

Në këtë botë, dashuria s’jeton më
Koha më për ne ska kohë, jo
Jooo, ooh ohh ohh
Joooo ohhhhh ohhhh

Koha për ne ska kohë
Atëron aeroplani im
Në … drita.. shpirtit tende
Me beryla ngjiten sot

Ata që dje s’jetonin dot
Për këtë ….. ska rëndësi
……. u përbin
Nesërmet nuk sjellin gjë
Vec shpres pas shpres dhe marrëzi

Më ler ni të qaj
Qaj
Qaj
Se këtë gjë mas te miri di ta bëj tani
Se këtë gjë mas të miri di të bëj tani

Më ler ni të qaj
Qaj
Qaj
Se këtë gjë mas te miri di ta bëj tani
Se këtë gjë mas të miri di të bëj tani

Më ler ni të qaj
Qaj
Qaj
Se këtë gjë mas te miri di ta bëj tani
Se këtë gjë mas të miri di të bëj tani

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

